Blog | Page 3 | 2Mark-IT

Home » About » Blog

Developing a Social Selling Routine that generates predictable results

Pragmatic Social Selling activity that gives you an ROI So, you've taken the plunge and you're ready to implement Social Selling. Now you face your next challenge, how to establish a regular Social Selling routine that gets solid ROI. This article gives you some pointers on how to develop a Social Selling routine that will work for you. Predominantly, it focusses on how to embed a content strategy into your routine in order to drive relevant prospects into your network and nurture them ... Read more

Implementing Social Selling? Is Training Enough?

In the rapidly changing world of corporate buyer behaviour, it's imperative your sales team learn the importance of Social Selling. This presents a considerable challenge given the time constraints and pressure on salespeople to hit their quarterly sales quotas. While training is available it primarily focuses on skill sets when what is really needed is a change in mindset. Conventional thinking insists that one off training is sufficient to get things running. This, however, is inconsistent with universally accepted principles of learning. ... Read more

De klant centraal

“De klant centraal,” Het is geen nieuwe kreet maar het is er een die door de jaren heen terug blijft komen. Mensen kopen van mensen, niet van slim geprogrammeerde bots, niet van websites en ook niet van mailcampagnes. De klant zoekt altijd de betekenisvolle momenten. Wat wil dat nu zeggen? Hoe vertaal ik dat in KPI’s? Simpel gezegd; de klant wil aandacht. Uw aandacht. Alles draait om mensen Waar je iets deelt, op welke manier en hoe je dat doet, dat is technologie. Wat ... Read more

Ken je Pappenheimers

Er is een verandering gaande, marketing was ooit alleen maar zenden. Natuurlijk worden er nog steeds huis-aan-huis folders verspreid. Maar de persoonlijke aanbieding via de Albert Heijn app zorgen voor veel meer binding. Dat is pull marketing door middel van relevante content. Het gebruik van inbound marketing systemen, het verzamelen van data en het analyseren van die data maakt het mogelijk om met minder middelen veel meer te bereiken. In een onderzoek waarbij 350 Amerikaanse marketeers werden gevolgd, was een van ... Read more

Vacancies

Check onze nieuwe vacature voor in de United Kingdom!     Read more

Wilt u weten waar u potentiële relaties zich bevinden om verder verkoopkansen te vergroten?

2mark-it introduceert een nieuwe dienst speciaal voor haar relaties: LinkedIn services – dialoog marketing & lead acceleration Deze dienst biedt als social media platform, uitstekende mogelijkheden om verkoop kansen te genereren via dit unieke platform. Read more

E-mail koploper personalisatie

Personalisatie, voor welke kanalen wordt het nu eigenlijk daadwerkelijk ingezet? Vooral e-mail (80 procent). Op de tweede plaatst staat social media (42 procent), gevolgd door een aparte landingspagina (37 procent), de homepage van een bedrijf (36 procent) en blogposts (31 procent). Of het effectief is, is voor veel bedrijven nog te vroeg om te kunnen zeggen. Maar het lijkt er sterk op dat personalisatie vooral een goede stimulans is voor het openen van mailings, triggeren van herhaalbezoek en bezoek in het algemeen, ... Read more

5 Content Trends To Watch

It may not technically be the new year, but for anyone who’s ever attended school, the annual September entry into fall — and a new business and social season — brings with it the tendency to look forward and ask what’s next. In that spirit, here are the five Content Marketing trends I’m going to be keeping an eye on over the next few months, both as a research analyst and on behalf of my clients. Content Around Things This first trend isn’t so ... Read more

Waarom webcare? Tien redenen en tips om nú te beginnen

Social media is een onmiskenbaar onderdeel van de marketingmix geworden. Vergeet daarbij niet de kracht van het medium: de interactie met je klanten! Een goed ingerichte webcare versterkt het succes van je content marketinginspanningen en zorgt voor een betere conversie naar jouw webshop. Webcare stimuleert positieve reviews De kracht van reviews is bekend. Bij het beoordelen van een product of dienst kijk je toch naar wat andere mensen hierover gezegd hebben. Je vertrouwt het oordeel van je medegebruikers boven dat van het bedrijf ... Read more

Contentmarketing: maak content waar mensen op zitten te wachten

Succesvolle contentmarketing vormt de bewijslast voor de waarde van je organisatie voor je doelgroep. Maar hoe zorg je ervoor dat je echt contact maakt met deze mensen? Dat doe je niet door te roepen dat je de beste en de sterkste bent, maar door content te maken waar mensen écht op zitten te wachten. Wat zijn de elementen waar mensencontent uit bestaat? De vier hoofdingrediënten op een rij. Menselijke maat De wereld waar we in leven zit vol abstractheden. Dingen die we niet kunnen ... Read more
Page 3 of 712345...Last »