Blog | Page 3 | 2Mark-IT

Home » About » Blog

Ken je Pappenheimers

Er is een verandering gaande, marketing was ooit alleen maar zenden. Natuurlijk worden er nog steeds huis-aan-huis folders verspreid. Maar de persoonlijke aanbieding via de Albert Heijn app zorgen voor veel meer binding. Dat is pull marketing door middel van relevante content. Het gebruik van inbound marketing systemen, het verzamelen van data en het analyseren van die data maakt het mogelijk om met minder middelen veel meer te bereiken. In een onderzoek waarbij 350 Amerikaanse marketeers werden gevolgd, was een van ... Read more

Vacancies

Check onze nieuwe vacature voor in de United Kingdom!     Read more

Wilt u weten waar u potentiële relaties zich bevinden om verder verkoopkansen te vergroten?

2mark-it introduceert een nieuwe dienst speciaal voor haar relaties: LinkedIn services – dialoog marketing & lead acceleration Deze dienst biedt als social media platform, uitstekende mogelijkheden om verkoop kansen te genereren via dit unieke platform. Read more

E-mail koploper personalisatie

Personalisatie, voor welke kanalen wordt het nu eigenlijk daadwerkelijk ingezet? Vooral e-mail (80 procent). Op de tweede plaatst staat social media (42 procent), gevolgd door een aparte landingspagina (37 procent), de homepage van een bedrijf (36 procent) en blogposts (31 procent). Of het effectief is, is voor veel bedrijven nog te vroeg om te kunnen zeggen. Maar het lijkt er sterk op dat personalisatie vooral een goede stimulans is voor het openen van mailings, triggeren van herhaalbezoek en bezoek in het algemeen, ... Read more

5 Content Trends To Watch

It may not technically be the new year, but for anyone who’s ever attended school, the annual September entry into fall — and a new business and social season — brings with it the tendency to look forward and ask what’s next. In that spirit, here are the five Content Marketing trends I’m going to be keeping an eye on over the next few months, both as a research analyst and on behalf of my clients. Content Around Things This first trend isn’t so ... Read more

Waarom webcare? Tien redenen en tips om nú te beginnen

Social media is een onmiskenbaar onderdeel van de marketingmix geworden. Vergeet daarbij niet de kracht van het medium: de interactie met je klanten! Een goed ingerichte webcare versterkt het succes van je content marketinginspanningen en zorgt voor een betere conversie naar jouw webshop. Webcare stimuleert positieve reviews De kracht van reviews is bekend. Bij het beoordelen van een product of dienst kijk je toch naar wat andere mensen hierover gezegd hebben. Je vertrouwt het oordeel van je medegebruikers boven dat van het bedrijf ... Read more

Contentmarketing: maak content waar mensen op zitten te wachten

Succesvolle contentmarketing vormt de bewijslast voor de waarde van je organisatie voor je doelgroep. Maar hoe zorg je ervoor dat je echt contact maakt met deze mensen? Dat doe je niet door te roepen dat je de beste en de sterkste bent, maar door content te maken waar mensen écht op zitten te wachten. Wat zijn de elementen waar mensencontent uit bestaat? De vier hoofdingrediënten op een rij. Menselijke maat De wereld waar we in leven zit vol abstractheden. Dingen die we niet kunnen ... Read more

Het geheim van contentmarketing: jij komt het te weten!

‘Content is king’. Deze uitspraak van Bill Gates werd in 1996 gepubliceerd. Bijna 20 jaar later is contentmarketing een belangrijk marketingonderdeel voor bedrijven en merken. Strategieën en plannen worden gemaakt om nieuwe klanten aan te trekken en aan de organisatie te binden. Maar hoe maak je van contentmarketing een succes? Met snel een webtekst schrijven of een bericht op één van je socialmedia-kanalen publiceren zul je nooit veel succes hebben. Wellicht bereik je het tegenovergestelde. De ingrediënten van succesvolle contentmarketing onderzocht Bloomfire voor jou. ... Read more

E-mail of social?

Read more

Retargeting met behulp van e-mailmarketing

We weten allemaal dat we door middel van retargeting bezoekers die bepaalde pagina’s van de website hebben bezocht, opnieuw kunnen bereiken door heel gericht advertenties van deze producten op andere websites als Google of Facebook te tonen. Maar was je al bekend met het gegeven dat je deze retargeting advertenties ook kunt inzetten op basis van de resultaten uit je e-mailcampagnes? Dit noem je e-mail retargeting. Ik vind het opvallend dat je over e-mail retargeting nog niet veel hoort of leest terwijl ... Read more
Page 3 of 712345...Last »