Blog | Page 4 | 2Mark-IT

Home » About » Blog

Hoe krijg je klantgerichte digitale groei?

Het is een veel gebruikte term: digitale groei. Meer concurrentie, meer technologie en meer krachtige klanten, zorgen ervoor dat succesvolle bedrijven/merken zich snel moeten transformeren. Toch geeft slechts 1 op de 5 organisaties aan dat hun digitale marketing capabilities tot de gevorderden behoort en van de overige bedrijven heeft slechts 1 op de 5 een digitaal groei plan om deze te versterken. Het management staat voor een keuze: veranderen in een snelheid die gelijke trend houdt met die van het digitale landschap of ... Read more

Opnieuw in de kijker met 1-op-1 Dynamische Remarketing

Zet je remarketing al in binnen je search campagnes? Mooi. Maar je bent zeker niet de enige als je je nog afvraagt wat Dynamic Remarketing precies is en of het echt interessant is voor je bedrijf. Wat kun je ermee? En wegen de baten op tegen de kosten? Michel Vennema (Head of Analytics) gaf tijdens Digital Marketing Live namens Searchresult een kijkje in de wereld van dynamsiche remarketing advertenties. Ik vroeg hem wanneer we hier serieus naar moeten kijken. Met ‘standaard’ remarketing ... Read more

Content moet minder, beter en slimmer in 2015

De derde editie van het Congres Facebook Marketing zit er alweer even op. We leerden er veel over alles wat er speelt op het gebied van, juist: Facebook en Marketing! In dit verslag kijken we naar versiertips, het verhaal achter het succes van Voetbalzone, de beste content anno 2015 en hoe je Instagram in kunt zetten voor je merk. In deze blogpost vind je een impressie van de volgende sessies: Facebook is like a relationship, not just sex - Hans Maltha Het succes van Voetbalzone op Facebook - Maarten ... Read more

Waarom bellen mijn klanten zo vaak?

Wij doen veel klantenonderzoeken. Telkens blijkt weer dat organisaties ondanks alle mogelijkheden die er zijn, eigenlijk geen idee hebben waar klanten contact over opnemen. Natuurlijk worden gespreksonderwerpen wel gelogd, maar waar belt de klant nu eigenlijk echt over? Uit onze onderzoeken blijkt dat tot wel 50 procent van alle contacten die plaatsvinden op initiatief van de (potentiële) klanten, vermijdbaar zijn. Dat lees je goed! Tot wel 1 op de 2 calls, mails of chats kun je vermijden. 5 tips om uw klantbeleving te vergroten en uw kosten ... Read more

Succes verzekerd met een online community

"Als je door de poort van de dierentuin loopt, zit je meteen in een andere wereld. Binnen de poort moet de dierentuin wel waarmaken wat het buiten de poort belooft", zegt Geneviève Meerburg, algemeen directeur van Onna-onna. Onna-onna is een online aanbieder van verzekeringen voor de grootste community in Nederland: vrouwen. Ik ben bij ze op bezoek om te ontdekken hoe het ze is gelukt deze community online te brengen en hoe het ze helpt bij het leveren van een excellente ... Read more

Meer aandacht met visuele verhalen (infographic)

Visuele presentaties lijken de weg naar sociale media te hebben gevonden: die moeten in de eerste acht seconden je aandacht trekken. Oftewel: zeg het met plaatjes. Volgens deze infographic vergroot je met plaatjes en illustraties op sociale media je engagement al gauw met 180 procent. Artikelen met beeld leveren 94 procent meer impressies op. bron: emerce.nl Laat u nu adviseren door één van onze consultants Read more

Hoe haal ik online meer uit mijn bestaande klanten?

Een belangrijke vraag die je jezelf ongetwijfeld wel eens stelt als ondernemer, marketeer of bij een andere commerciële job. Daarbij weet je vast ook dat online hier een mooie rol in kan spelen. Zeker omdat het resultaat van alle activiteiten perfect te meten is. De vraag is echter, hoe je online retentie marketing nu precies aanpakt. In dit artikel daarom een aantal handige voorbeelden ter inspiratie, zodat ook jij van mooie klanten, pareltjes maakt. Ken je klant De kop zegt het al: ‘Ken ... Read more

Digital verandert de B2B wereld; stilstaan is geen optie!

Steeds meer B2B organisaties zijn zich bewust van de kansen die digital marketing en commerce bieden. Organisaties realiseren zich dat ze in beweging moeten komen. Veel geïnteresseerde marketingprofessionals kwamen dan ook naar het door Evident georganiseerde B2B Online event, waar ruim 20 deskundigen kennis en ervaringen met elkaar deelden. We delen hier graag de key take-aways van de dag die je direct in je plannen voor Q3 kunt meenemen: Thought leadership Hans Snel van Royal Haskoning DHV: In een kennisintensieve organisatie is het zichtbaar maken van thought ... Read more

Zo benader je millennials met B2B marketing

Nu baby boomers langzaam maar zeker arbeidsmarkt verlaten, staan de millennials zich langs de kant op te warmen. De komende jaren wordt de arbeidsmarkt al voor het grootste deel, zeker voor vijftig procent, door millennials bepaald. Welke B2B marketing strategie past hier? Millennials vormen een aparte groep op de arbeidsmarkt die vanaf school met internet zijn opgegroeid. Het is de generatie van ‘Google het!’. Zij oriënteren zich als consumenten volledig op internet, waar ze besprekingen en prijzen van uiteenlopende producten bekijken, tot ... Read more

Zon, zee en online marketing: 10 leestips

Voor veel online marketeers een bekend verschijnsel: je bent zo druk dat je geen tijd hebt om alle interessante artikelen die je voorbij ziet komen ook daadwerkelijk te lezen. Nu de zomer weer aangebroken is en daarmee het vakantieseizoen van start gaat, heb je eindelijk wat tijd om interessante artikelen én boeken te lezen. Maar welke dan? Dit zijn 10 must reads over online marketing tijdens je vakantie. Na het lezen van deze artikelen en boeken kan je weer met een frisse blik ... Read more
Page 4 of 7« First...23456...Last »