Campaign based Telemarketing Acquistie – NL

Home » Campaign based Telemarketing Acquistie – NL

Het gedrag van de koper is veranderd en potentiële kopers zijn goed geïnformeerd en gebruiken meerdere kanalen om hun informatie te verkrijgen. Digitale media heeft een enorme kracht en wordt steeds meer en meer belangrijk in de “koop reis”. Maar om een gekwalificeerde Sales lead te ontwikkelen, is het belangrijk om te kunnen aanhaken bij hun  digitale reis en ze aan tafel te krijgen voor een echt persoonlijk gesprek.

telemarketing 2mark-it

Via ons Social Selling engagement programma, zijn wij in staat om voor onze klanten potentiële prospects te identificeren, loyaliteit op te bouwen om waardevolle digitale inhoudelijke gesprekken te voeren.

Om voor deze gevalideerde interesses een hoge conversie te realiseren, werkt het het beste, om ze uiteindelijk te bellen door mensen die ze kennen.

Op basis van de via Social Selling achterhaalde prospect behoefte en pijnpunten, hebben we een prima verkoop (conversie) platform gecreeërd voor de verdere ontwikkeling van deze prospect tot potentiële klant op basis van een persoonlijke benadering voor een kortere sales cycle.

Het resultaat van deze aanpak zal een goed gekwalificeerde en potentiële lead zijn!
Aan de andere kant, kunnen we door middel van tal van slimme sociale marketing programma’s en software website bezoekers identificeren en van de juiste persoonlijke informatie voorzien.

Hierdoor zijn we in staat om deze optimal te nurteren, persoonlijk en op basis van een geautomatiseerde workflow per type functionaris.
Deze specifieke informatie en het meer intensieve zoekgedrag op de website geven aan,  dat er een concreet belang is (wat we leadscoring noemen) en dat er een geldige reden is om deze lead met hoge interesse scoring een telefoontje te geven, om deze te valideren en om erachter te komen wat de eigenlijke bedoeling achter dit zoekgedrag is.
Waarom is een persoon op zoek naar specifieke informatie?
Wat zijn de onderliggende behoeften en wensen?

Een getrainde professional aan de telefoon hoort meer tussen de regels door.

Via de telefoon zijn emoties waarneembaar, bewuste en onbewuste, welke via andere kanalen op basis van één op velen communicatie niet waarneembaar zijn.

Deze professional kan zo achterhalen wat de daadwerkelijke reden tot koop is,
en kan makkelijker bepalen wat de volgende en juiste stap zal zijn in het koop traject. Op basis van onderzoek blijkt dat – mensen aan de telefoon het vaak winnen van de digitale machine!!

Ontdek zelf de voordelen van professionele telemarketing in combinatie met Social Selling via een pilot campagne en ontvang de eerste twee bijeenkomsten gratis!