Content marketing (creatie & – monitoring)

Home » Services » Inbound Marketing » Content marketing (creatie & – monitoring)

Klanten vinden, krijgen en houden. Wie dat goed kan heeft succes, zo simpel is het. Dat succes begint tegenwoordig met klantgerichte content. Want mensen willen geen commerciële praatjes meer, maar zinvolle informatie waarmee u hen echt helpt bij het maken van hun keuzes. Daarmee bouwt u waardering en vertrouwen op, en wordt u een merkautoriteit waar mensen graag zaken mee doen. Het maken van content is een vak op zich. Een artikel, whitepaper, video of webinar moet namelijk aansluiten bij de behoeften van je doelgroep. Dat vereist inzicht in de markt en doelgroep, creatieve expertise en planning. Goede content zorgt ervoor dat leads bij je blijven en uiteindelijk klant worden. Zorg dus voor relevante, inspirerende en informatieve content.

Hoe gaan we beginnen?

  • Relevant: het onderwerp moet belangrijk zijn voor de doelgroep
  • Uniek: waarom zou jouw content gelezen of bekeken moeten worden? Unieke content wordt meer gewaardeerd
  • Geloofwaardig: is je content objectief, authentiek en afkomstig van een betrouwbare afzender?
  • Toegevoegde waarde: heeft je doelgroep ook echt wat aan jouw content?
  • Doelstellingen: is het doel van de content helder?
  • Uitvoerbaar: het mag dan wel een mooi idee zijn, maar is het ook haalbaar?

Wat bieden wij?

  • Op maat gemaakte webinars
  • Whitepapers en eBooks
  • Video’s en animaties
  • Infographics
Bezoek onze content marketing lunches.