WORKSHOP STRATEGIC SOCIAL SELLING TO THE ENTERPRISE

Hoe zet je Social Media als business tool optimaal in en hoe blijf je opvallen? Hoe blijf je jouw concurrenten op dit gebied een stap voor bij je klanten? In de masterclass Strategic Social Selling to the Enterprise, krijg je inzicht in hoe social media een bijdrage kunnen leveren aan het sales proces, met name bij complexere organisaties. Juist daar waar meerdere buyer personas van belang zijn om te ontwikkelen en hoe je als sales professional jezelf via social media presenteert en hoe je social media optimaal in kunt zetten om je sales doelstellingen te bereiken.

Programma
In deze workshop Strategic Social Selling lopen theorie en praktijk vlekkeloos in elkaar over en krijg je concrete handvaten om met behulp van social media jouw sales performance te verbeteren.

Voor wie
De masterclass Strategic Social Selling is bedoeld voor sales professionals die onderbouwde kennis en inzichten willen verkrijgen met betrekking tot het optimaal inzetten van social media in het sales proces.

Wat levert het je op?

Na het volgen van de workshop Strategic Social Selling ben je in staat effectief gebruik te maken van social media om zo jouw sales performance te optimaliseren. Je leert in deze workshop namelijk onder andere:

  • Wat de waarde is van social media op basis van onderzoek nu en voor de komende twee jaar;
  • Hoe je social media in kunt zetten voor prospecting, leadgeneratie en relatiemanagement;
  • Hoe je social media in kunt zetten om je als thoughtleader te presenteren;
  • Hoe je LinkedIn optimaal in kunt zetten als sales professional;
  • Hoe je interactive mogelijkheden kunt aanbieden en regisseren.

Schrijf je nu in