Online marketing makkelijker meten? Maak een bottom-line doelstelling De kracht van online marketing zit onder andere in het feit dat veel meetbaar is...
Wat is inbound marketing?
Op bijna elke site zie je ze wel: opvallende banners en andere advertentievormen. Traditionele marketing werkt tot op de dag van vandaag nog steeds pr...
Account-Based Marketing: de nieuwe trend in B2B?
B2B marketing richt zich vaak op het binnenhalen van accounts bij grote bedrijven. Hoe vang je die ‘grote vissen’ nu op een goede manier? Daarnaas...
Contentmarketing: breng je eigen audience journey in kaart
Veel marketeers zien contentmarketing als hét vehikel om sales te genereren. En dat resulteert helaas vaak in agressieve contentmarketingstrategieën...
Het verschil tussen e-malmarketing en marketing automation
Regelmatig wordt mij de vraag gesteld wat nou het verschil tussen e-mailmarketing en marketing automation is. Begrijpelijk dat hier soms wat verwarrin...
De ingredienten van een B2B-contentstrategie
Ieder vorm van marketing heeft zo zijn specifieke doeleinden. Net als binnen B2C neemt contentmarketing in B2B een enorme vlucht. Maar wat verwachten ...
Website-optimalisatie: hoe breng je personalia tot leven?
Website-optimalisatie: hoe breng je personalia tot leven? Dé personen die je kunnen helpen om de doelstellingen van je webshop te behalen, zijn in ee...
Marketing automation is de volgende stap in personalisatie
Marketing automation is een tak van sport waarvan marketeers de waarde steeds vaker inzien. Het geautomatiseerd aanbieden van gepersonaliseerde, maar ...
Marketing geen kostenpost meer
Onlangs publiceerde The Economist het rapport ‘The rise of the marketer | Driving engagement, experience and revenue’. Het is een verslag van een ...
Start 2015 met een succesvolle marketing campagne …
... en schrijf u nu in voor de gratis Brainstorm Business Blender Sessie!...